Flag

Despre Dr. Oetker

Conformitate
Mai multe
Despre Dr. Oetker
Organizația de Conformitate / Sistemul de Avertizare (Whistleblowing)

Dr. Oetker RO SRL face parte din Oetker-Group.

Conduita etică și legală este o prioritate pentru Oetker-Group în propriile sale activități de afaceri și în relațiile sale cu toți partenerii de afaceri și clienții. Datorită expansiunii internaționale a Oetker-Group și a cerințelor legale în creștere, tema conformității a devenit considerabil mai importantă. Prin urmare, a fost dezvoltat un sistem de management al conformității pentru întregul grup Oetker.

În cadrul acestui sistem, a fost înființată Organizația de Conformitate ai cărei Ofițeri de Conformitate sunt disponibili ca persoane de contact neutre și independente pentru orice întrebări legate de tema conformității.

În plus, Oetker-Group a stabilit o procedură de avertizare care permite persoanelor fizice, companiilor și altor organizații să raporteze încălcările legii aplicabile (de exemplu, mită, fraudă, încălcarea drepturilor omului și a reglementărilor de mediu), a ghidurilor interne ale Oetker-Group (de exemplu, Codul de Conduită) sau a Codului de Conduită pentru Furnizori ai Oetker-Group sau preocupări cu privire la o încălcare potențială sau reală a acestor reglementări.

Picture -

Dacă aveți informații despre posibile încălcări ale legii cu privire la o companie din cadrul Oetker-Group, aveți la dispoziție diferite opțiuni pentru a ne trimite informațiile dvs., de asemenea, în mod absolut anonim, prin sistemul nostru de linie telefonică de conformitate.

Sunt disponibile următoarele canale de raportare:

  • Linia principală de conformitate a Oetker-Group – trimitere anonimă de mesaje
    https://coho.oetker-group.com
     
  • Raportare prin e-mail către Organizația de Conformitate a Oetker-Group
    compliance@oetker-group.com
     
  • Raportarea prin scrisoare către:
    Dr. August Oetker KG
    Comitetul de Conformitate Corporativă
    Lutterstraße 1433617 Bielefeld
    Germania

Raportare telefonică printr-un serviciu telefonic (gratuit) folosind un mesaj vocal

Rapoartele angajaților Oetker-Group către conducere, supervizor, responsabil de conformitate (grup) sau persoane de contact desemnate în alt mod a filialei respective (de exemplu, în cursul unei conversații personale).

Vom examina cu atenție problema și, dacă este necesar, vom lua măsurile corespunzătoare.

În cadrul regulilor de procedură am definit responsabilitățile interne și gestionarea sugestiilor și reclamațiilor.