Conduita etică și legală este o prioritate pentru Oetker-Group în propriile sale activități de afaceri și în relațiile sale cu toți partenerii de afaceri și clienții. Datorită expansiunii internaționale a Oetker-Group și a cerințelor legale în creștere, tema conformității a devenit considerabil mai importantă. Prin urmare, a fost dezvoltat un sistem de management al conformității pentru întregul grup Oetker.
În cadrul acestui sistem, a fost înființată Organizația de Conformitate ai cărei Ofițeri de Conformitate sunt disponibili ca persoane de contact neutre și independente pentru orice întrebări legate de tema conformității.
În plus, Oetker-Group a stabilit o procedură de avertizare care permite persoanelor fizice, companiilor și altor organizații să raporteze încălcările legii aplicabile (de exemplu, mită, fraudă, încălcarea drepturilor omului și a reglementărilor de mediu), a ghidurilor interne ale Oetker-Group (de exemplu, Codul de Conduită) sau a Codului de Conduită pentru Furnizori ai Oetker-Group sau preocupări cu privire la o încălcare potențială sau reală a acestor reglementări.
Dacă aveți informații despre posibile încălcări ale legii cu privire la o companie din cadrul Oetker-Group, aveți la dispoziție diferite opțiuni pentru a ne trimite informațiile dvs., de asemenea, în mod absolut anonim, prin sistemul nostru de linie telefonică de conformitate.
Sunt disponibile următoarele canale de raportare:
Rapoartele angajaților Oetker-Group către conducere, supervizor, responsabil de conformitate (grup) sau persoane de contact desemnate în alt mod a filialei respective (de exemplu, în cursul unei conversații personale).
Vom examina cu atenție problema și, dacă este necesar, vom lua măsurile corespunzătoare.